lunes, 30 de marzo de 2009

Mare

Tot el que sempre vaig necessitar saber, ho vaig aprendre de ma Mare:

-Ma mare em va ensenyar a APRECIAR UN TREBALL BEN FET:
'Si aneu a matar-vos, fora. Acabe de netejar!'


-Ma mare em va ensenyar RELIGIÓ:
'Resa perquè esta taca isca de l'estora.'


-Ma mare em va ensenyar RAONAMENT:
'Perquè jo ho dic, per això.... i punt!!!!'


-Ma mare em va ensenyar PREVISIÓ:

'Assegura't que portes roba interior neta, per si tens un accident.'


-Ma mare em va ensenyar IRONIA:
'tu continua plorant, veuràs com et done una raó perquè plores de veritat.'


-Ma mare em va ensenyar a ser ESTALVIADOR:
'Guarda't les llàgrimes per a quan jo em muiga!!!'


-Ma mare em va ensenyar OSMOSI:
'Tanca la boca i dina!!!!!'


-Ma mare em va ensenyar CONTORSIONISME:
'Mira la brutor que tens en el bescoll, torna't!'


-Ma mare em va ensenyar FORÇA I VOLUNTAT:
'Et vas a quedar assentat fins que et menges tot.'


-Ma mare m'ensenye METEOROLOGIA:
'Pareix que ha passat un huracà per la teua habitació.'



-Ma mare em va ensenyar VERACITAT:

'T'he dit un milió de voltes que no sigues exagerat!!'


-Ma mare em va ensenyar MODIFICACIÓ DE PATRONS DEL COMPORTAMENT:
'Deixa d'actuar com ton pare!!!!!'


-Ma mare em va ensenyar habilitats com a VENTRILÒQUIA:
'No em remugues, calla i contesta'm: per que ho vas fet?'


-Ma mare em va ensenyar LLENGUATGE ENCRIPTAT

'No me, no me... que te, que te...'


-Ma mare em va ensenyar tècniques d'ODONTOLOGIA:
'Em tornes a contestar i t'estampe les dents contra la paret!!!'


-Ma mare em va ensenyar GEOGRAFIA D'ESPANYA:
'Com seguiu així vaig a enviar vos una a la Solana i a l'altra a Tagarina !'


-Ma mare em va ensenyar BIOLOGIA:

'Tens menys cervell que un mosquit!'


-Ma mare em va ensenyar LÒGICA:
'Mamà, què hi ha de dinar?'' DINAR!'


-Ma mare em va ensenyar RECTITUD:
'Vaig a pegar-te un carxot!!!'


GRÀCIES MARONA!!!.....
Mare només hi ha una.....

3 comentarios:

Anónimo dijo...

La mare ...

Definitivament, fa falta una mare.

I una la busca y la vol trobar en qualsevol altra figura estimada i maternal...

Pero mare només hi ha una.

I una vol una mare de veritat`... la seua només , una mare que siga només la seua...
I quan pensa que potser la trobe, que potser ja , fins i tot la té... la mare s`ha perdut en un somni sense retorn, en un món inaccesible on tu tampoc pots entrar...i debades crides, mare!... eixa mare que mai ha estat ara somriu a l`infinit i tu vols creure que et somriu pero saps que no està, que definitivament l`has perduda abans de trobarla.


I demà una comença el nou dia dutxan-se i desdejunanat amb els companys de treball... i ... en fi.


Que algú em faci callar per favor!
Que es el que està passant-me?

¿com es pot dur avant tanta tristesa?

amparo dijo...

Boníssima entrada!!!

Eixes frases de mare m'evoquen records de les frases que em feia la meva quan jo era xicoteta.

Per cert eixa foto és la típica que ens feiem tots els anys en el grupo , jejjejej.

Ai mare!!! i com passa el temps

Republica dijo...

Siiii, eh???? lo del carxot, que mai en va arribar a pegar, per cert, ho dinc dins l ánima...que paraula tan ...tan...